    From: "Iwonka" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podpisanie weksla, jako zabezpieczenie dla firmy
    Date: Wed, 12 May 2004 10:42:32 +0200

    Witam,
    bardzo proszę osoby zorientowane w temacie o poradę. Dostałam propozycję
    pracy na stanowisku kierownika sklepu i byłabym z tego powodu bardzo
    szczęśliwa, gdyby nie to, że hurtownia, której własnością jest sklep, żąda
    ode mnie podpisania jakiegoś weksla, będącego dla nich zabezpieczeniem.
    Proszę poradźcie, czy powinnam się na to zgodzić, czy nie jest to aby jakieś
    naciąganie? Co spowoduje uruchomienie takiego weksla i jakie konsekwencje to
    ze sobą niesie?
    Z góry uprzejmie dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Iwona