  • 1. Data: 2009-07-06 12:43:06
    Temat: Podpis osoby zastepujacej
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na składanym
    wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to zgodne z prawem?
    Jakiś przepis o tym mówi?

  • 2. Data: 2009-07-06 12:47:27
    Temat: Re: Podpis osoby zastepujacej
    Od: spp <s...@o...pl>

    Michał pisze:
    > Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na składanym
    > wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to zgodne z prawem?
    > Jakiś przepis o tym mówi?

    Dla idącego na urlop jest to bez znaczenia.
    Co innego może uważać szef, ale to jego obowiązek zorganizować pracę w
    czasie urlopu pracowników.
    :)
    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-06 19:55:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na
    > składanym wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to
    > zgodne z prawem? Jakiś przepis o tym mówi?

    A jakie znaczenie ma mieć ten podpis? Szef wskazuje zastępcę, a on ma
    potwierdzić, ze przekazałeś mu obowiązki? Czy masz sobie sam znaleźć
    zastępcę. Jeśli to drugie, to dla hecy zdobył bym podpis sprzątaczki albo
    portiera.