  • 11. Data: 2005-10-23 17:32:02
    Temat: Re: Poddaję si
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    news:djgasr$ipq$7@inews.gazeta.pl...

    > a usprawiedliwiony błąd? ;)

    Hm, a jak procentowo obstawiasz, ze w tym wypadku by to przeszło?:-)))

    HaNkA

  • 12. Data: 2005-10-23 17:33:04
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > nie ma a tacy debile jak ty nakrecaja naiwnych obywateli przeciw tych z
    > kasa.
    ja tobie nie ubliżam. A jeśli nie masz nic do powiedzenia, to zajmij się
    cyzmś innym

    > zacznij od modlow:
    >

    > "Gdy wieczorne zgaszną zorze, zanim głowe do snu

    akurat nie trafiłeś, to by pasowało do kogoś ze skrajnej prawicy, a ja z
    nimi nie mam nic wspólnego.

    Jacek

  • 13. Data: 2005-10-23 19:01:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ja tobie nie ubliżam. A jeśli nie masz nic do powiedzenia, to zajmij się
    > cyzmś innym

    alez mam do powiedzenia, pieprzysz glupoty, kazdego obowiazuje te samo
    prawo, okradasz innych zaplac teraz za to.
    jak kazdy inny.

    > akurat nie trafiłeś, to by pasowało do kogoś ze skrajnej prawicy, a ja z
    > nimi nie mam nic wspólnego.

    jak widac na zalaczonym obrazku.

    P.

  • 14. Data: 2005-10-23 19:02:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:djgher$kmu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > Hm, a jak procentowo obstawiasz, ze w tym wypadku by to przeszło?:-)))

    zwlaszcza jakby prokurator usenet czytal :-)
    Chlopczyka mozna skojarzyc, ma zarzut zwiazku z posiadaniem na komputerze
    fotografii
    z ewidentnie mloda osoba, do tego dochodzi lewy soft, i nazywa sie Jacek,
    mysle
    ze kra osob nieco sie zamyka :-)

    P.