  • 23. Data: 2021-01-09 16:59:45
    Temat: Re: Podatek cukrowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Czyli woda mineralna o zawartości 0g (co jest mniejsze od 5) też
    > właściwie podlega.
    > Pięknie.

    Pieknie to napisali ale pisza ze za zawartośc cukrów.
    Jak cukrów jest 0 to nie ma zawartości ale jakby było 0,000001g to juz
    jest...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 21. Data: 2021-01-09 16:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Ciach.
    >
    > Może ale nie musi. Patrz jak wpływa DOSTĘPNOŚĆ na spożycie alkoholu

    Z ciekawości - gdzies sie udało z tym cukrem?

    Ja to nawet jestem za, pod warunkiem ze tu nie o kase chodzi.
    Jak to sprawdzic? Czy jednoczesnie obnizono ceny drastycznie drogich
    warzyw? Jakies zwolnienie z podatku, zmniejszenie stawki vat etc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 22. Data: 2021-01-09 16:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Teraz chyba trudno o takie coś, ale ja pamiętam napoje w proszku.
    > Dodawało się wodę, a co bardziej wyrafinowani pożerali ją w postaci
    > sypkiej.

    Wszystkie fastfoody czy stacje z dystrybutorami dostaja rozne cole w
    koncentratach.
    Wynika z tego ze tam cena zbytnio nie powinna wzrosnac.
    Wyjdzie na to ze cola w macu bedzie kosztowac tyle co w biedrze... ;-
    DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 24. Data: 2021-01-11 12:29:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 09 Jan 2021 15:59:45 GMT, Budzik napisał(a):

    > Z ciekawości - gdzies sie udało z tym cukrem?

    Podobno nigdzie:
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo
    -i-podatki/podatek-cukrowy-mamy-3-najwyzszy-w-europi
    e-sprawdzamy-jakie-daje-efekty/ytxw59r

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-01-11 17:14:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Podobno nigdzie:
    >https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/praw
    o-i-podatki/podatek-cukrowy-mamy-3-najwyzszy-w-europ
    ie-sprawdzamy-jakie-daje-efekty/ytxw59r

    Jest jeszcze kwestia sily nabywczej - jak Cola podrozeje o 20 pensow,
    to moze sie nie odbic tak, jak podrozeje o 1 zl ...

    Pytanie tylko, czy mnie nowa cena w sklepie odrzuci, czy wszytko co
    dobre podrozeje, i nie bedzie wyjscia - zaplace.

    Bo czystej wody jakos nie lubie :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-01-12 13:39:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

> [...]
    >Wynika z tego ze tam cena zbytnio nie powinna wzrosnac.
    >Wyjdzie na to ze cola w macu bedzie kosztowac tyle co w biedrze...

    Ale w tym momencie to oni sa producentem napoju i powinni oplate
    odprowadzic.

    Ale problemu nie widze - zrobi sie koncentrat niskoslodzony, a obok
    postawi cukiernice ...

    J.

  • 27. Data: 2021-01-12 20:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale problemu nie widze - zrobi sie koncentrat niskoslodzony, a obok
    > postawi cukiernice ...

    Nikt by sobie coli nie posłodził tyle ile trzeba :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 28. Data: 2021-01-12 21:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nikt by sobie coli nie posłodził tyle ile trzeba :)

    To paczkowane porcje, albo dozownik ... tylko czy moze byc dozownik
    syropu w plynie ?

    Syrop nie sprzedawany ! :-)

    J.