  • 21. Data: 2004-03-09 18:36:29
    Temat: Re: Poczta polska i spam
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 9. marca 2004 08:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Markus Sprungk:

    > Nie prosiłem nikogo by mi wrzucał śmieci do skrzynki. Nie widzę więc
    > powodu bym musiał teraz wędrować na pocztę, przez pomyłkę nazywaną polską
    > i prosić by mi łaskawie tego śmiecia nie wrzucali.

    Nie prosiłeś też, żeby poczta donosiła listy. A jednak są i niektóre nawet
    musisz odebrać podpisując, bo inaczej grozi to sankcjami.

    > To Poczta jest
    > nieuprzejma bo nie pytała mnie o zdanie zakładając odgórnie, że powinienem
    > otrzymywać takie śmieci. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek pisał
    > podanie do Poczty, że chcę otrzymywać reklamy. Proste?

    A pisałeś o listy? To ich skrzynka (chyba że mieszkasz w domku i masz swoją
    skrzynkę) i możesz jej nie otwierać jak lubisz.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2004-03-09 19:11:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tristan Alder napisał(a):

    > Nie prosiłeś też, żeby poczta donosiła listy. A jednak są i niektóre nawet
    > musisz odebrać podpisując, bo inaczej grozi to sankcjami.

    Tak się składa, że ta korespondencja jest adresowana *do mnie* a reklamy
    nie są. Nie życzę więc ich sobie w mojej skrzynce.

    > A pisałeś o listy?

    ???? Nie rozumiem

    >To ich skrzynka (chyba że mieszkasz w domku i masz swoją
    > skrzynkę) i możesz jej nie otwierać jak lubisz.

    To niech sobie tę swoją skrzynkę zabiorą :)))

    Sorry, ale pierniczysz jak potłuczony

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 23. Data: 2004-03-09 21:24:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 9. marca 2004 20:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Markus Sprungk:

    > Tak się składa, że ta korespondencja jest adresowana *do mnie* a reklamy
    > nie są. Nie życzę więc ich sobie w mojej skrzynce.

    Są adresowane, ale adres jest podawany listonoszowi.

    > ???? Nie rozumiem

    No żeby je wrzucali do skrzynki?

    > To niech sobie tę swoją skrzynkę zabiorą :)))

    A czemu? Wisi na klatce. Omijaj.