  • 1. Data: 2003-09-01 07:47:36
    Temat: Pobyt czasowy a WKU
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm>

    Witam

    i mam pytanie. Jak to jest z przynaleznoscia do WKU w przypadku pobytu
    czasowego dluzszego niz 2 miesiace? Czy jakies pisma i inne pierdolki mam
    kierowac do WKU w stalym miejscu zamieszkania (udawanie sie pozniej na
    zeznania moze sie wiazac z duzym zachodem i klopotem), czy tez do WKU w
    miejscu, gdzie zameldowany jestem obecnie czasowo?

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2003-09-01 14:52:59
    Temat: Re: Pobyt czasowy a WKU
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Fabio" <f...@a...poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > zeznania moze sie wiazac z duzym zachodem i klopotem), czy tez do WKU w
    > miejscu, gdzie zameldowany jestem obecnie czasowo?

    Sprawy z WKU zalatwia biuro meldunkowe.

    Jak pamietam to w stalym miejscu zamieszkania szedlem do biura meldunkowego
    mowiac, ze czasowo przemeldowuje sie do..
    Wbijali mi do ksiazeczki wojskowej pieczatke w miejscu skreslono z ewidencji
    WKU ....
    W tymczasowym miejscu wpisywali mi adres do dowodu, a do ksiazeczki wbijali
    przynalenosc do nowego WKU.
    Wysylke papierow WKU robi sobie samodzielnie.
    Zreszta jest to dobry sposob, zebyte papiery wreszcie zginely.

  • 3. Data: 2003-09-02 05:11:45
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm>

    poilkj wrote:

> [...]
    > wbijali przynalenosc do nowego WKU.
    > Wysylke papierow WKU robi sobie samodzielnie.
    > Zreszta jest to dobry sposob, zebyte papiery wreszcie zginely.

    Dzieki za info. Troche bylem zdezorientowany, bo w kazdym WKU mowia co
    innego. W jednym kobita mi powiedziala, ze oni sie mna nie beda
    interesowali, bo moje dokumenty sa w stalym miejscu zameldowania, a w
    drugim mi z kolei powiedzieli, ze dokumenty beda przeslane do miejsca,
    gdzie zamelduje sie na pobyt czasowy dluzszy niz 2 miesiace.

    ..:: fabio