    From: "BEZKABLA" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie za nic i obdukcja poniżej 7dni
    Date: Thu, 12 Oct 2006 00:45:18 +0200

    Witam.
    Mój problem jest taki ze mozyczyłem autko od koleżanki która ma brata , brat
    mnie nie znosi sam nie wiem z jakiego powodu nigdy nie miałem z nim
    stycznosci ani zatarc, az do dnia w którym pożyczyłem autko od jego siostry
    z którą zresztą zyje dobrze , podjeżdzam pod blok a on podlatuje i zaczyna
    mnie kopac i bic jeszcze nawet nie zdążyłem wysiąść,
    Rozcioł mi warge i narobił otarc i siniaków.
    Sam jestem poważnym człowiekiem i nie chce tego tak zostawic chce jakos go
    ukarac prawnie, bo samego mnie nie stac by posunąc sie do tego by naruszyc
    kogoś nietykalnosc, na dodatek wusówa groźby co do mnie
    Prosze o pokierowanie co w takiej sytuacji moge zrobic ?