  • 1. Data: 2002-06-15 07:44:16
    Temat: Pobicie przez ochrone lokalu
    Od: "Wesouy" <t...@i...pl>

    Witam
    Ktos zostal pobity przez ochroniarza lokalu. "Delikatnie"- mozna by
    powiedziec. Bedzie dzis przeprowadzona obdukcja lekarza sadowego. Policja
    byla na miejscu zdarzenia i spisala protokol.

    Pytanka.
    - czy jest jakas szansa na przeprosiny ze strony lokalu i ewentualne
    odszkodowanie??
    - jesli tak, to jakie sa koleje zalatwiania tej sprawy??

    Dziekuje i pozdrawiam
    TW

  • 2. Data: 2002-06-15 12:59:16
    Temat: Re: Pobicie przez ochrone lokalu
    Od: "Marek Płotczyk" <m...@p...onet.pl>

    Oczywiscie wszustko zależy od właściciela lokalu- Przeprosić zawsze może ale
    czy zechce?
    Cała sprawa zależy od okoliczności nie wiem czy to był szanowany lokal z
    rozsadnymi ochroniażami czy zabawa na wsi której pilnował Witek od Sołtysa.
    W sytuacji bójki każda ze stron ma swoje racje i obawiam się że tylko Sąd
    może rozstrzygnąć jej wynik, ato wiąże się z wieloma zabiegami ze strony
    poszkodowanego. Ważne jest czy o całym zdarzeniu poinformowana była policja
    . Jeżeli tak to sprawa zostanie wszczęta z urzędu i może prokurator skieruje
    sprawę do sądu przeciwko ochroniarzowi i właścicielowi.
    Naoisz coświęcej jeżeli temat interesuje Ciędalej.

    Marek