  • Data: 2004-11-20 12:13:34
    Temat: Pobicie przed centrum handlowym
    Od: soniq <s...@z...ie> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Kilka dni temu miała miejsce bardzo przykra sytuacja, a mianowicie
    bardzo dotkliwie pobito mojego kolegę. Efekt jest taki, że leży w
    szpitalu ze złamaną w dwóch miejscach szczęką. Sytuacja odbyła się w
    nocy, gdy wychodził z klubu mieszczącego się w tymże centrum, przed
    wejściem głównym. Chodzi o to, że ochrona obiektu w ogóle nie
    zareagowała. Dowiedziałem się, że można w takim układzie podać do sądu
    centrum handlowe.

    Jakie kroki należałoby podjąć w tym kierunku (gdzie się udać, czego
    unikać), bo na razie działam w imieniu kolegi, gdyż ten leży w szpitalu
    i czy jest jakiś maksymalny termin od czasu wydarzenia do czasu złożenia
    pozwu (coś w rodzaju przedawnienia)?

    pozdrawiam
    soniq