  • 1. Data: 2003-12-05 11:44:42
    Temat: Pobicie i kradzież za granicą
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Zostałem pobity i okradziony za granicą przez ob. polskich pracujących na
    czarno. Wróciłem do kraju.
    Obecnie oczekuję na obiecany zwrot gotówki.
    Czy mogę złożyć (i czy jest sens) doniesienie o przestępstwie i w jak
    odległym czasie od zaistniałego zdarzenia?
    Adam
    a...@p...fm

  • 2. Data: 2003-12-05 18:56:39
    Temat: Odp: Pobicie i kradzież za granicą
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Nie wiem, z jakich powodów nie zrobiłeś tego bezpośrednio po zdarzeniu we
    właściwej jednostce policji, ale mniejsza z tym.
    Możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie także w Polsce, nawet jeśli
    przestęstwo popełniono za granicą kraju. Podlega ono (w tym przypadku)
    ściganiu na takich samych zasadach, jak popełnione w kraju (art. 109 kk).
    Będzie tylko wydatnie wydłużone. Zgłoś to we właściwej dla swojego miejsca
    pobytu jednostce policji.
    Współczuję i powodzenia
    DG

  • 3. Data: 2003-12-05 23:37:44
    Temat: Re: Pobicie i kradzież za granicą
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Użytkownik "DorianG" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, z jakich powodów nie zrobiłeś tego bezpośrednio po zdarzeniu we
    > właściwej jednostce policji..............

    Byłem na policji i próbowałem po angielsku z marnym skutkiem i
    zrezygnowałem.
    A do kraju wruciłem kilka dni temu.
    Chodzi mi o to po jakim upływie czasu mogę zgłosić się z tym do naszej
    policji.
    Jak już pisałem obiecali zwrot zagarniętej gotówki więc zwlekam ze
    zgłoszeniem tego policji.
    Adam
    a...@p...fm