  • 11. Data: 2021-02-24 11:59:52
    Temat: Re: [PoRD] kto ma pierwszeństwo?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek k...@u...pl ...

> [...]
    > wykasowałem fragmenty pasów, dodałem ciągłą linię, która jest
    > trochę koślawa na obrazku, ale tak to wygląda w realu. Nie
    > patrzcie proszę na oznaczenia na całym rondzie, bo zostawiłem je
    > tak jak były a zmieniłem tylko oznaczenia istotne dla zjazdu w
    > prawo.
    >
    > Oba pojazdy są już na rondzie. Żółty jedzie na wprost, musi
    > przejechać przez przerywaną i ciągłą. Czerwony zjeżdża w prawo i
    > nie przejeżdża przez linie. Kto ma pierwszeństwo i dlaczego?
    >
    > https://i.postimg.cc/8CqMMK4H/A.jpg
    >
    > Mam swoją odpowiedź, ale nie chcę teraz niczego sugerować, chcę

    Ja bym powiedział ze czerwony ma pierwszenstwo wynikajace z dwóhc
    powodów:
    - zolty włącza sie do ruchu a czerwony jest juz na rondzie
    - czerwony jedzie swoim pasem a zolty zmienia pas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 12. Data: 2021-02-24 14:04:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krystek napisał(a) :
    > https://i.postimg.cc/8CqMMK4H/A.jpg

    404 Nie znaleziono

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2021-02-26 00:29:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 14:04, Zbynek Ltd. pisze:

    > 404 Nie znaleziono

    No właśnie nie ma obrazka.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-02-26 07:36:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No właśnie nie ma obrazka.

    SOA1.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2021-02-26 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > SOA1.

    Bo odczytujesz go z cache przegladarki.
    Nacisnij F5 - rzeczywiście juz nie ma.

  • 16. Data: 2021-02-26 11:33:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2021 o 10:59, Budzik pisze:

    > Bo odczytujesz go z cache przegladarki.
    > Nacisnij F5 - rzeczywiście juz nie ma.

    No i zepsułeś:(

    --