  • 81. Data: 2009-08-06 16:20:59
    Temat: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 06 sierpień 2009 17:41
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h5etit$c9m$1@news.onet.pl>):

    > to co wypisuejesz wskazuje na jakąs psychozę

    Zwróć uwagę na Miłość bijącą z tej wypowiedzi o kościele. Chłopak nasłuchał
    się rad xa Pawlukiewicza o wspominaniu mimochodem, ale nie zrozumiał idei.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 82. Data: 2009-08-06 17:51:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > to co wypisuejesz wskazuje na jakąs psychozę

    To proza życia codziennego. Wolny człowiek nie chce siedzieć w kupie, bo to
    niezdrowe.
    neelix

  • 83. Data: 2009-08-06 17:51:46
    Temat: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja [OT]
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    >W wiadomości news:h5ed2o$3fa$1@nemesis.news.neostrada.pl neelix

    > Tu przypomniała mi się historia opowiedziana w 7 wspaniałych.
    > Pewien facet rozebrał się do naga i wskoczył w kaktusy.
    > Jak go wyciągnęli i spytali czemu to zrobił to powiedział, że wydawało mu
    > się, że to dobry pomysł. ;))

    :-))))))))))))))))))
    neelix

  • 84. Data: 2009-08-06 18:10:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    neelix wrote:

    > To proza życia codziennego. Wolny człowiek nie chce siedzieć w kupie,
    > bo to niezdrowe.

    niezdrowa jest twoja obsesja

  • 85. Data: 2009-08-07 13:48:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > nasłuchał
    > się rad xa Pawlukiewicza o wspominaniu mimochodem, ale nie zrozumiał idei.

    A Ty dużo wiesz co kto kiedy i dlaczego.
    neelix

  • 86. Data: 2009-08-07 13:49:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > niezdrowa jest twoja obsesja

    Żadnej obsesji. Sam realizm. Obsesję to mają podjeżdżający na grubość
    lakieru.
    neelix