  • 1. Data: 2009-01-24 22:54:10
    Temat: Po obejrzeniu mecenasa w TVN CNBC: policja i IP komputera
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Widz TVN CNBC magazynu "Cywilne na codzień" miał problem, że na jego temat
    w internecie zostały publicznie umieszczone wyzwiska.
    Mecenas powiedział, że w takim przypadku poszkodowany może zwrócić się do
    policji o ustalenie po numerze IP i innych śladach elektronicznych z
    którego komputera takie treści wyszły.
    Mecenas stwierdził, że policja ma obowiązek takie dane ustalić i przekazać,
    aby poszkodowany mógł sam złozyć wniosek do sądu podając dane podejrzanego.

    Ktoś wie na jakiej podstawie prawnej policja takie usługi świadczy ?

    a może kolejnośc inna być powinna ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 2. Data: 2009-01-24 23:08:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    [..]
    > Ktoś wie na jakiej podstawie prawnej policja takie usługi świadczy ?

    To nie są usługi, to ich zawszony obowiązek.
    Jeśli tego nie zrobią piszesz pozew do Strasburga i zgarniasz tysiące
    euro zadośćuczynienia.

    > a może kolejnośc inna być powinna ?

    Kolejność jest taka, że zgłaszasz na policję popełnienie przestępstwa.
    Prosisz też operatora o zabezpieczenie logów.
    Potem prywatny akt oskarżenia
    Potem pozew cywilny o zadośćuczynienie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-01-25 00:33:03
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > Ktoś wie na jakiej podstawie prawnej policja takie usługi świadczy ?

    Art. 488 par. 1 kpk.

    > a może kolejnośc inna być powinna ?

    Kolejność czego?

  • 4. Data: 2009-01-26 06:35:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 00:33:03 +0000 (UTC), jb napisał(a):

    > Art. 488 par. 1 kpk.

    Dzięki.
    Chyba o to chodzi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow