  • 21. Data: 2010-03-08 14:32:04
    Temat: Re: Po co się zmienia marki?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:09:32 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > I to byla kluczowa roznica: prywatyzacja a nie niszczaca likwidacja.

    Rozumiem, że jako właściciel (przed 1989 r.) takiego kołchozu nadal
    chętnie byś do niego dopłacał -- także przez kolejne 20 lat?

    Wyczuwam podchwytliwość w pytaniu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 22. Data: 2010-03-08 14:33:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:26:54 +0100, Herald napisał(a):

    > A co jest z tą jakąś ciepłownią w warszawie, którą chciał (chce?) kupić
    > vattenfall? Paru radnych aż się ślini by ja opchnąć szwedom. Jakiemu
    > celowi to ma służyć?

    Moja odpowiedź jest krótka: KGHM.

  • 23. Data: 2010-03-08 20:21:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A co, nieprawda? Kto rozwalił PGRy, Tepsę i inne wielkie majątki i
    > przedsiębiorstwa?

    To były w znakomitej większości majątki wirtualne.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-08 20:34:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Rozumiem, że jako właściciel (przed 1989 r.) takiego kołchozu nadal
    > chętnie byś do niego dopłacał -- także przez kolejne 20 lat?

    I tak byloby to tansze niz zasilki dla konsumentow wina Arizona.
    Plus spore ograniczenie przestepczosci i demoralizacji na tamtym obszarze.

    > Wyczuwam podchwytliwość w pytaniu.

    Dobrze wyczuwasz ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2010-03-08 21:02:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 21:21, to pisze:

    > To były w znakomitej większości majątki wirtualne.

    Taaa.... I dlatego do dzisiaj wirtualne kable idą w wirtualnych
    studzienkach wirtualnej tepsy i do dzisiaj konkurencja sobie z nimi nie
    umie poradzić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-03-08 22:28:40
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Moja odpowiedź jest krótka: KGHM.
    >
    > --
    Wszyscy się pewnie domyślają, że zapewne zawsze komuś chodzi o otrzymanie
    osobistej sporej "premi"
    gotówkowej za podpisanie umowy sprzedaży czegokolwiek co jest państwowe i
    dochodowe.
    W ten sposób znikają fajne firmy a pozostają jedsynie "śmieci".

    Pomarańcza za pozwolenie TPsa na używanie swojego znaku skosiła pewnie
    miliardy zł i dalej doi - to taka
    forma "legalnego" nieopodatkowanego wyprowadzania zysku z Polski, wcześniej
    to samo zrobili z komórkami.
    France kiedy mu rząd RP z Kulczykiem sprzedawali TPsa był bankrutem i
    potrzebował pilnie dochodowej firmy
    na podtrzymanie swojej egzystencji - nie był żadnym inwestrem bo nie miał
    kasy.

  • 27. Data: 2010-03-09 09:11:11
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    > Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > [..]
    >
    > "Hm... A tego się nie da leczyć?"

    Urojenia są nieuleczalne farmakologicznie, lobotomia ma z kolei drastyczne
    uboczne skutki. Zresztą o wiele ciekawszy jest świat z bogatą fauną, więc
    opanuj zapędy ;) jego poprawiania.

    pzdr
    olo

  • 28. Data: 2010-03-09 10:23:12
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Nieprawda, proces prywatyzacji kołchozów w Czeskiej Republice zakończył
    > się -- szybciej nawet, niż u nas ;-)

    > A kasa na inwestycje?
    > Mały fiat 126p też "działał".

    No wiesz, kiedy zaprzestawano jego produkcji kosztował koło 10 tysięcy gdy
    seicento 20. To ja nie wiem czy nie lepiej mieć nowego malucha czy
    10-letniego trupa nie-malucha.

  • 29. Data: 2010-03-09 11:20:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    > Taaa.... I dlatego do dzisiaj wirtualne kable idą w wirtualnych
    > studzienkach wirtualnej tepsy i do dzisiaj konkurencja sobie z nimi nie
    > umie poradzić.

    W większości nie znaczy w całości. Infrastruktura TPSA jest akurat
    wyjątkiem.

    --
    cokolwiek

  • 30. Data: 2010-03-09 14:44:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-09 12:20, to pisze:

    > W większości nie znaczy w całości. Infrastruktura TPSA jest akurat
    > wyjątkiem.

    Dlatego, że go akurat nie rozkradli, tylko w całości sprzedali.
    Ale masa majątku została rozkradziona. Poniszczone maszyny, rozburzone
    budynki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek