  • 1. Data: 2005-03-01 15:55:33
    Temat: Po 6 miesiacach od reklamacji dostałem faktury z TPSY
    Od: "olo" <a...@o...pl>

    Witam

    W maju złożyłem reklamacje na niedostarczanie i nieobciążanienie mnie
    fakturami VAT przez TP S.A.za ostatnie pół roku.
    W zeszłym tygodniu dostałem fakturę za cały 2004r. Nie jestem w stanie nawet
    sprawdzić rzetelności zestawienia.

    Po jakim czasie od złożonej reklamacji muszą udzielić odpowiedzi?
    Na jakiej podstwie mogę uznać moją reklamację za uwzględnioną?

    Pozdrowienia
    Sławek

  • 2. Data: 2005-03-01 18:23:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olo" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Po jakim czasie od złożonej reklamacji muszą udzielić odpowiedzi?
    > Na jakiej podstwie mogę uznać moją reklamację za uwzględnioną?

    Taż oni Twoją reklamację uwzględnili zgodnie z Twoją wolą. Wystawili Ci
    fakturę.

  • 3. Data: 2005-03-01 18:51:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    olo napisał(a):

    > Po jakim czasie od złożonej reklamacji muszą udzielić odpowiedzi?

    Nie muszą

    > Na jakiej podstwie mogę uznać moją reklamację za uwzględnioną?

    To zależy. DLa spraw sprzed 3.09.2004 tylko pozytywna odpowiedź
    operatora. Dla spraw po 3.09 brak odpowiedzi w terminie 30 dni implikuje
    uznanie reklamacji. Jest tu jeden haczyk - trzeba móc w razie potrzeby
    wykazać datę jej złożenia.

    M.

  • 4. Data: 2005-03-02 09:02:50
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > uznanie reklamacji.
    > Jest tu jeden haczyk - trzeba móc w razie potrzeby

    ...co chyba nie bedzie problemem, bo psim obowiazkiem operatora jest
    potwierdzac przyjecie reklamacji na pismie. Jak mniemam, bedzie tam rowniez
    data.

    pozdrawiam
    d.

  • 5. Data: 2005-03-02 09:25:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > ...co chyba nie bedzie problemem, bo psim obowiazkiem operatora jest
    > potwierdzac przyjecie reklamacji na pismie. Jak mniemam, bedzie tam rowniez
    > data.

    Darek - wygląda na to, że nigdy w życiu nie złożyłeś reklamacji w tepe
    :-P

    M.

  • 6. Data: 2005-03-02 10:16:21
    Od: w...@p...onet.pl

    > Darek - wygląda na to, że nigdy w życiu nie złożyłeś reklamacji w tepe

    alez...oczywiscie, ze zlozylem
    wprawdzie tylko raz, w jednej wazniejszej sprawie, bo nie mam czasu zajmowac
    sie duperelami, ale potwierdzenie zlozenia dostalem o dziwo - na pismie

    ale wiadomym mi jest, ze tepe delikatnie mowiac olewa obowiazek potwierdzania
    przyjecia reklamacji
    pytanie, jakie w tym miejscu trzeba zadac, brzmi "kto jest obowiazany do
    egzekwowania prawa w tym zakresie?"
    sa przepisy, sa kary, sa mozliwosci...
    ale co z tego, nie? ;)
    chociaz o jednym zapomnialem...to Polska wlasnie!

    pozdrawiam
    d.