    From: Tomek <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plus GSM - odmowa wydania mojego egzemplarza umowy
    Date: Thu, 10 Aug 2006 21:43:39 +0200

    Witam,

    Podpisywałem w punkcie sprzedaży Plus GSM umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych oraz - na oddzielnym formularzu - zgody na
    sprawdzenie mojej wiarygodności w różnych instytucjach. Po podpisaniu
    konsultant odmówił wydania mi mojego egzemplarza umowy, zasłaniając się
    procedurami. Odmówił również wydania mi kserokopii umowy. Tłumaczył, że
    swój egzemplarz dostanę dopiero po pozytywnej weryfikacji mojej
    wiarygodności przez Plusa. Efekt jest taki, że jedyny egzemplarz umowy
    jest w posiadaniu Plusa. Ja nie mam ani żadnego egzemplarza umowy, ani
    nawet jej kopii czy dowodu na podpisanie umowy.

    Jakie przepisy (a wierzę że takie istnieją chociaż ich nie znam)
    zobowiązują w tym przypadku sprzedawcę z punktu sprzedaży Plus GSM do
    wydania mi egzemplarza umowy?