  • 11. Data: 2003-01-02 15:03:10
    Temat: Odp: Plan urlopów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av1i2n$65h$...@n...gazeta.pl...

    > podaj czas urlopu kiedy chce wziasc?

    wg. mnie to zdrowe podejscie wyobrazic mozna sobie np.sytuacje ,ze
    przychodzi lipiec a tu pracownicy jak jeden chcą urlop to dopiero chore i
    totalna dezorganizacja ...

    Przeciez teraz jeszcxze nie wiem kiedy
    > wyjade.

    takie rzeczy raczej sie planuje a gdy wynikną jakies zmiany to można złożyc
    wniosek o przesuniecie terminu w tych własnie wyjątkowych sytuacjach
    pracodawcy tez sa ludzmi i rozumieją jednak plan urlopu wprowadza porzadek

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-03 06:43:49
    Temat: Re: Plan urlopów
    Od: w...@p...onet.pl

    > Taki zapis powoduje, że w zakładach bez ZZ przestało istnieć - czyli
    > praktycznie w całym sektorze prywatnym.

    Chyba trochę przeszarżowałeś - sektor prywatny to nie tylko supermarkety i
    stacje paliw. Choć sam znam przynajmniej jeden (sklep), w którym ZZ funkcjonują.

    Również tam, gdzie ZZ są
    > poukładane z pracodawcą można powiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak
    > plan urlopu.

    ergo - nigdy nie było i nowelizacja nic tu nie zmieniła ...

    > Bardziej łopatologicznie to możesz powiedzieć, że przecież stare plany
    > urlopu trzeba przechowywać, więc ciągle istnieją ;)

    chyba jednak, jak coś jest zrealizowane to planem już nie jest ...

    A tak poważnie to te całe plany były fikcją i fikcją pozostaną.

    Paweł