  • 1. Data: 2003-01-01 18:00:39
    Temat: Prośba o poradę.
    Od: "raff" <f...@w...pl>

    Chciałbym zaciągnąć pożyczkę hipoteczną w celu zmiany zadłużenia z
    krótkoterminowego na długoterminowe.
    Problem w tym , że spółdzielnia mieszkaniowa nie ma uregulowanej sytuacji
    prawnej z gruntem , na którym stoi blok.Nie ma założonej księgi wieczystej .
    Najgorsze , że wcale się z tym nie śpieszą . Czy jest jakiś prawny sposób ,
    aby zarząd spółdzielni trochę popędzić ? Przez kilka lat wykupywałem
    mieszkanie na własność , a teraz kiedy potrzebuję ze swego prawa własności
    skorzystać , okazuję się jedyne co mogę robić to dalej płacić czynsz i
    siedzieć cicho.
    Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek poradę

    Rafał

  • 2. Data: 2003-01-01 19:12:04
    Temat: Re: Prośba o poradę.
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    raff <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > co mogę robić to dalej płacić czynsz i siedzieć cicho.
    > Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek poradę

    Chyba jednak to mieszkanie Twoje nie jest.Pewnie kupiłeś własnościowe
    prawo do lokalu,ale mieszkanie w takiej sytuacji i tak jest własnością
    spółdzielni.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet