    From: "Chopin" <s...@w...xl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plama
    Date: Fri, 9 Jun 2006 15:45:45 +0200

    Witam,

    Oddałem do czyszczenia w pralni chemicznej "Bel & Blanc" (Punkt przyjęć
    Gdynia) suknię wieczorową. Suknia posiadała plamę. Pracownik pralni obejrzał
    suknię, następnie przyjął zlecenie i pobrał z góry należność 59.90 zł.

    Przy odbiorze okazało się że plama nie została usunięta.
    Skoro plama nie została usunięta to moim zdaniem usługa nie została
    wykonana. Dlatego zażądałem zwrotu pieniędzy. Pracownik pralni odmówił
    zwrotu poniesionych prze ze mnie kosztów bo usługa była wykonywana. Polecił
    też skierowanie moich roszczeń do centrali firmy 5aSec Polska Sp. z o.o.
    (Warszawa).

    Czy moje roszczenia w tym przypadku są zasadne?
    Jeżeli tak, to w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot kosztów (formy
    prawne)?

    Pozdrawiam,
    MG

    --