  • 1. Data: 2004-04-15 09:00:50
    Temat: Pismo o kwote bezsporną
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Likwiduje właśnie szkodę z OC sprawcy ubezpieczonego w Compensie, chciałbym
    złożyć do nich pismo o wypłatę kwoty bezspornej - jak powinno ono wyglądać
    (jakiś wzór). Czy powoływać się na konkretne paragrafy z ustawy o ubezp.
    obowiązkowych. Jaki jest termin złożenia takiego pisma, szkode zgłosiłem
    tydzień temu. Czy w piśmie mam się domagać konkretnej kwoty (jeszcze jej nie
    znam bo nie dostałem wyceny) czy wystarczy że napisze że ma to być kwota
    wynikająca z oględzin w dniu tym i tym samochodu tego i tego.

    pozdrawiam Przemek

    p.s. poszło też na alt.pl.biznes.ubezpieczenia