  • Data: 2002-11-29 11:01:08
    Temat: Pismo
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Z urzędu miasta otrzymałem pewną decyzję.
    Na końcu napisano, że mogę się od niej odwołać w terminie 14 dni.
    Wszystko byłoby fajnie, tylko...
    List ten został przyniesiony przez jakąś osobę (zawsze przychodził
    polecony),
    ja osobiście tego listu nie odebrałem (byłem w pracy), odebrał go sąsiad.
    Była to odpowiedź, którą miałem podobno otrzymać w terminie 30 (?) dni.
    Dzisiaj właśnie jest 30 :-)
    Do czego zmierzam...
    Czy mogę najnormalniej w świecie olać taki sposób dostarczenia pisma
    z powodu sposobu jego "wysłania" i odbioru?
    Różne przecież panują stosunki między sąsiadami :-) i ten list mógł
    przecież do mnie nie trafić.
    A tak po prawdzie, to mam zamiar zrobić koło pióra temu urzędnikowi,
    który w ten sposób wysłał to pismo.
    Jest szansa trochę się "pobawić" ?
    (wiem, jestem może złośliwy)

    --