  • 1. Data: 2002-07-04 12:05:57
    Temat: Pilnie poszukuje ...
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    ... wzorow pism a w szczegolnosci wniosku o nadanie klauzuli wykonalnosci.
    Jezeli ktos moglby mi pomoc bylbym wdzieczny.

    ComNet

  • 2. Data: 2002-07-04 12:34:58
    Temat: Re: Pilnie poszukuje ...
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 14:05:57 +0200, "Jaroslaw Druzbinski"
    <c...@c...net.pl> wrote:
    > a w szczegolnosci wniosku o nadanie klauzuli wykonalnosci.
    > Jezeli ktos moglby mi pomoc bylbym wdzieczny.

    miejsce, data

    powód: XXX

    pozwany: XXX

    sygn. akt: XXXX

    Wniosek
    o nadanie klauzuli wykonalności

    Wnoszę o:
    1) sporządzenie odpisu wyroku Sądu Okręgowego/Rejonowego*
    we ............. XX Wydział Gospodarczy/Cywilny etc. z dnia ...............
    (sygn. akt ...................);
    2) nadanie wyrokowi klauzuli wykonalności;
    3) doręczenie mi tytułu wykonawczego;

    Opłatę kancelaryjną w kwocie XX** zł uiszczono poprzez naklejenie
    znaków opłaty sądowej.

    podpis

    *tzw wybierz sobie :)
    ** 6 zł za stronę