  • 1. Data: 2002-11-12 14:02:27
    Temat: Pilne POMOCY !!!!!!1
    Od: "Johny Walker" <1...@p...fm>

    Witam !

    Proszę o poradę.
    Siostra uległa wypadkowi (kierowca wjechał na chodnik przygniatając ja do
    ściany - kierowca był trzeźwy) w wyniku czego doznała urazu obu kończyn
    dolnych (w tej chwili nie wiadomo w jakim stopniu jest to uszkodzenie
    ponieważ brak zrostu kości i czy to uszkodzenie spowoduje trwałą nie
    zdolność do pracy).
    Obecnie przebywa na L4 już 4-ty miesiąc.
    Co można zrobić w związku jej stanowiskiem pracy ponieważ zakład pracy
    twierdzi iż po sześciu miesiącach przebywania na zwolnieniu lekarskim traci
    stanowisko pracy.
    Dość ważna informacja ....Pracodawca jest zakładem pracy chronionej...

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-11-12 15:37:25
    Temat: Odp: Pilne POMOCY !!!!!!1
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Johny Walker <1...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqr1mr$44j$...@n...tpi.pl...
> [...]
    traci
    > stanowisko pracy.
    > Dość ważna informacja ....Pracodawca jest zakładem pracy chronionej...
    zakład przygotuje dokumentację i skieruje ją do ZUS ,powołają komisje i
    ocenią stan zdrowia , mogą przyznać rente chorobową jeśli będzie rokował
    wyzdrowienie...wiele przepisów być może później szerzej to opisze.

    Sandra