    From: "Bartek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pilne!!! Odliczanie podatku na granicy.
    Date: Mon, 26 Apr 2004 01:02:16 +0200

    Chcę kupić rower w Czechach, bo słyszałem, że można po takowym zakupie
    odliczyć sobie bodajże 18% wartości sprzętu. Podobno trzeba iść na granice
    po jakieś zaświadczenie i wrócić z nim do danego sklepu i tam sprzedawca
    oddaje pieniądze. Słyszałem też, że działa to tylko do 400 zł. Ile w tym
    jest prawdy i do kiedy to obowiązuje? Bo wydaje mi się, że po wstąpieniu do
    UE zostanie taka ulga zlikwidowana. Dziękuję za odpowiedź.