    From: "Bastion" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pijany kierowca- jakie konsekwencje dla pasazera?
    Date: Thu, 22 Nov 2012 22:06:18 +0100

    Witam

    Piszę właśnie (w celu opublikowania na na małym forum internetowym),
    relacje z mojej ostatniej wyprawy turystyczno - krajoznawczej.
    W związku z powyższym zastanawiam się czy mogę opisać
    przygodę kiedy jadąc jako pasażer autostopem- kierowca przyznał się ze jest
    "po paru piwach".
    Pomimo tej wiedzy- kontynuowałem podróż, nie zawiadomiłem policji, itp.

    Pytanie.
    Czy jeżeli opublikuje takie treści pod własnym nazwiskiem to mogę spodziewać
    się jakiś konsekwencji prawnych. Wiem, w razie problemów zawsze wybronię się
    powołując na fikcje literacką. Opisać tą przygodę czy raczej dać sobie
    spokój?

    Proszę... nie oceniajcie postaw moralnych tylko sytuację prawną.

    Pozdrawiam
    Bastion obieżyświat