  • 1. Data: 2002-06-20 23:47:33
    Temat: Pelnomocnictwo kauzalne
    Od: "Wrona" <w...@s...mowimy.stanowcze.nie.wsisiz.edu.pl>

    Adwokat zaproponowal mi te forme (JWT). Czy ktos z Was wie, czy takie
    pelnomocnictwo - ta swoista forma wlasnosci - chroni mnie przed
    wierzycielami osoby ktora udzielila mi takiego pelnomacnictwa (w stosunku do
    rzeczy). Boje sie stracic cos bardzo dla mnie waznego i pyatam Was juz trzeci raz.
    Widze, ze ta dziwna forma nie jest popularna i praktykowana u innych prawnikow.... A
    moze warto?

    Chodzi o to, ze wlasciciel w swietle przepisow, nie moze sprzedac rzeczy przed
    uplywem pewnego terminu okreslonego w ustawie (updf). Pozostaje mu ta foma -
    pelnomocnictwo kauzalne - z ktorej to formy ja chce skorzystac aby nabyc jakies
    prawa do tej rzeczy. Ale czy groza mi wierzyciele? Wie ktos moze?

    Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    Wiesiek

    --
    Motto na kazdy dzien: