  • 1. Data: 2005-03-11 10:50:00
    Temat: Pedifil - dyskofil
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Za strona RadiaZet

    "Dwadzieścia twardych dysków i płyty CD a na nich setki zdjęć z pornografia
    dziecięca. To wszystko stołeczna policja znalazła w mieszkaniu 37-letniego
    byłego nauczyciela języka angielskiego. Mężczyzna robione przez siebie
    zdjęcia prawdopodobnie umieszczał w internecie.
    Na razie nie wiadomo ile dzieci zostało poszkodowanych, mogą być ich setki.
    Wiadomo, że mężczyzna robił zdjęcia w całej Polsce - mówi Radiu ZET rzecznik
    warszawskiej policji Mariusz Sokołowski. "

    Moj komentarz:
    - nauczyciel pedifil - godne potepienia ale sie zdarza
    ale kto w domu trzyma 20 dyskow twardych ..... przeciez policja powinna sie
    tu chyba zastanowic czy ow podejrzany nie cierpi na jakas chorobe psychiczna
    (dyskofile) ....

    jesli faktycznie to co napisala Zetka to prawda to cosik to smiesznie
    wyglada

    TB

  • 2. Data: 2005-03-11 10:53:07
    Temat: Re: Pedifil - dyskofil
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
> [...]
    > (dyskofile) ....
    >
    > jesli faktycznie to co napisala Zetka to prawda to cosik to smiesznie

    Na 20 dyskach twardych mieści się trochę wiecej zdjęć niż "setki"

    --
    Falkenstein
    ordo luminis

  • 3. Data: 2005-03-11 11:43:38
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> napisał(a):

    > ale kto w domu trzyma 20 dyskow twardych ..... przeciez policja powinna sie
    > tu chyba zastanowic czy ow podejrzany nie cierpi na jakas chorobe psychiczna
    > (dyskofile) ....

    Hm, ja mam 3 w jednym kompie, 2 w drugim, w walających się po domu i w
    piwnicy szczątkach kompów po byłej firmie TŻ jeszcze parę by się znalało, z
    10 jak nic albo i więcej.

    JoP

  • 4. Data: 2005-03-11 11:47:33
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hm, ja mam 3 w jednym kompie, 2 w drugim, w walających się po domu i w
    > piwnicy szczątkach kompów po byłej firmie TŻ jeszcze parę by się znalało,
    > 10 jak nic albo i więcej.

    ja w domu mam 4 dyski :) A ze dysk dyskowi nierowny, to maja one od 80 gb do
    1 gb :)

    Taki pedofil mogl sobie trzymac stare dyski

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2005-03-11 12:00:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > psychiczna
    > (dyskofile) ....
    >
    > jesli faktycznie to co napisala Zetka to prawda to cosik to smiesznie

    pytanie naistotniejsze czy te osoby mialo wiecej niz 15 lat, bo jezeli tak
    to kolejny zeszmacony.

    P.

  • 6. Data: 2005-03-11 13:24:11
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > ale kto w domu trzyma 20 dyskow twardych ..... przeciez policja powinna
    sie

    przeczytaj dokladnie to co zacytowales.
    Czy np. ".. wynik ataku bombowego na miasto to 2 000 zabitych i rannych"
    jest w/g Ciebie rownoznaczne z tym, ze zginelo 2 000 ludzi ? No chyba nie
    bardzo :)

    Arqadius

  • 7. Data: 2005-03-11 13:58:36
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: usunTO [Fri, 11 Mar 2005 11:50:00 +0100]:

    > ale kto w domu trzyma 20 dyskow twardych .....

    Zasadniczo, to dosc czesto ja... Niektore przechodnie
    bo akurat cos sie sklada/rozklada/przeklada, niektore
    stare jak swiat (najstarszy maxtorek, ma troche ponad
    100 mega ;>), inne uzywane aktualnie...

    No, lezy tego troche zwykle...
    Mam isc do psychiatry? :)

    Kira