    From: "wk" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Paszport tylko w miejscu stałego zameldowania?!
    Date: Mon, 11 Jul 2005 06:18:01 +0000 (UTC)

    Witam,
    mam dwa mieszkania, w jednym jestem na stałe zameldowany (Przemyśl) w drugim
    tymczasowo (do 2010 roku Wrocław). Kończy mi się ważność paszportu, okazało
    się, że we Wrocławiu nie moge wyrobić nowego, tylko w miejscu stałego
    zamledowania! Ale bzdura, ktoś mi wyjaśni dlaczego??? Czy to także dot. prawa
    jazdy, dowodu osobistego itp.??? Dla czego Polska jest takim nieelastycznym
    karajem? Na zachodzie też są takie przepisy???

    Pozdr.
    WK