  • 1. Data: 2005-03-09 14:01:14
    Temat: Paszport dla dziecka.
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    rodzice sa rozwiedzeni.
    dziecko przebywa z jednym z rodzicow.
    drugi rodzic nie chce wyrazic zgody na wydanie paszportu dziecku.

    czy ktos z szanownych grupowiczow wie jak sporzadzic pismo do sadu z prosba
    wydanie zgody na paszport dla dziecka?

    piotr

  • 2. Data: 2005-03-09 14:47:37
    Temat: Re: Paszport dla dziecka.
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> napisał w wiadomości
    > wydanie zgody na paszport dla dziecka?

    do sadu rodzinnego w miejscu zam.maloletniego zwracasz sie z wnioskiem "o
    wydanie zgody na wyjazd dziecka za granice " w 3 egz. ,\
    podajesz dokladne wnioskodawcy dane dziecka Ty jako reprezentujaca
    maloletnie dziecko, adres przeciwko uczestnikowi i tu dane i adres ojca . W
    tresci wniosku wnosisz o wydanie zezwolenia i podajesz cel wyjazdu np.
    wyjazd w czasie wakacji w celach turystycznych itd.

    sad wezwie sobie tatusia celem wysluchania a nastepnie wyda zgode na wyjazd
    , z tym postanowieniem udasz sie do biura paszportowego , postanowienie
    zastapi zgode ojca .

    powodzenia
    Sandra

  • 3. Data: 2005-03-09 21:14:08
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oj Sandro ... To ciekawe ale dlaczego wnioskujesz ze ojciec nie zgadza sie
    > na paszport ?? Przeciez w poscie nic nie bylo o tym ktory z opiekunow ma
    > powierzone dziecko.

    fakt nie przeczytalam dokladnie postu zasugerowalam sie wiekszoscia
    wplywajacych wnioskow do sadu jednak omylka nie zmienia to sposobu
    zalatwienia tej sprawy

    Seksizm tak bardzo juz ci uderzyl do glowy, ze
    > wykluczasz inne opcje ??

    jaka odpowiedz Cię zadowoli?

    Sandra

  • 4. Data: 2005-03-09 21:16:29
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    na paszport ?? Przeciez w poscie nic nie bylo o tym ktory z opiekunow ma
    powierzone dziecko. Seksizm tak bardzo juz ci uderzyl do glowy, ze
    wykluczasz inne opcje ??

    Pozdrawiam Maver

  • 5. Data: 2005-03-09 21:44:30
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > SZCZERA :D

    a jestes prawiczkiem? :) to chyba nie ta grupa:) jak sie spotkamy na tej
    innej grupie o seksie to moze szczerze odpowiem :)

    rowniez pozdrawiam :)

    Sandra

  • 6. Data: 2005-03-09 21:51:52
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Seksizm tak bardzo juz ci uderzyl do glowy, ze
    >
    > jaka odpowiedz Cię zadowoli?

    SZCZERA :D

    Pozdrawiam cieplutko i juz sie nie czepiam :)
    Maver

  • 7. Data: 2005-03-10 09:40:08
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > a jestes prawiczkiem? :)

    Dla ciebie moge byc jesli oczywiscie wolisz prawiczkow :)

    Pozdrawiam Maver

  • 8. Data: 2005-03-10 10:54:49
    Od: "Paweł Garbicz" <p...@i...com.pl>

    Witam

    Mam pytanie do Sandry.

    Tatus, czyli ja, juz wydal zgode i to dobrowolnie (dla dobra dziecka)
    Obecnie dziecko i matka szczesliwie moga podrozowac po calym swiecie.
    Tylko jak wyegzekwowac teraz wydanie paszportu wraz z dzieckiem podczas
    kontaktow zasadzonych wyrokiem rozwodowym? :)

    Matka ma pelne prawa, a moje sa OGRANICZONE :) do kontaktow (bardzo
    szczegolowo opisane) oraz wspoldecydowania w sprawach istotnych dla dziecka
    takich jak: leczenie, ksztalcenie, wychowanie etc.

    Mamusia niestety wydaje albo dziecko, albo paszport :), twierdzac w
    majestacie prawa, ze chce ja wywiezc za granice :)

    Oczywiscie, ze chce - na wakacje, ferie, na narty do Czech..... :)

    pzdr

    Pawel Garbicz

  • 9. Data: 2005-03-10 11:57:18
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Dla ciebie moge byc jesli oczywiscie wolisz prawiczkow :)

    Mysle, ze byloby bledem wdawac sie w dalsza dyskusje tak wiec swoje
    przemyslenia dot. Twojej osoby pozostawie dla siebie

    pozdrawiam
    Sandra

  • 10. Data: 2005-03-10 12:12:06
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Paweł Garbicz" <p...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:d0p8rl$j0v$1@mail.insert.com.pl...

    > Mamusia niestety wydaje albo dziecko, albo paszport :), twierdzac w
    > majestacie prawa, ze chce ja wywiezc za granice :)
    >
    > Oczywiscie, ze chce - na wakacje, ferie, na narty do Czech..... :)

    w sumie to nie moge sie w tej kwestii wypowiedziec tylko dlatego, ze znam
    tylko Twoje wypowiedzi a dowody, fakty zajduja sie w aktach sprawy, ktore
    moglby miec znaczenie w kwestii wydania/ niewydania takiego zezwolenia
    drugiej stronie.Na grupie sprawa jest opisywana jednostronnie co nie daje
    podst. do pozytywnej odpowiedzi na rzecz pytajacego. Jezeli jest tak jak
    mowisz i nie ma podst. do tego by przypuszczac, ze wywieziesz dziecko za
    granice to zwroc sie do sadu o takie zezwolenie a zarazem o wydanie
    paszportu przez matke

    Sandra