  • 1. Data: 2021-11-26 17:18:53
    Temat: bunt w Wedrzynie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-stan-wyjatkowy/n
    ews-bunt-w-osrodku-dla-migrantow-mamy-nagranie,nId,5
    670130#crp_state=1

    Tylko powiedzcie mi:
    -wczesniej byl tam jakis tajny obiekt czy zwykly magazyn wojskowy,
    stad odpowiednie zabezpieczenie - potrojne ogrodzenie, kraty itp

    -a moze to jakis areszt dla żołnierzy?

    -czy na szybko dostowali dostepny budynek ... przy pomocy drutu
    kolczastego ...

    J.

  • 2. Data: 2021-11-26 17:44:32
    Temat: Re: bunt w Wedrzynie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.11.2021 o 17:18, J.F pisze:

> [...]
    > -wczesniej byl tam jakis tajny obiekt czy zwykly magazyn wojskowy,
    > stad odpowiednie zabezpieczenie - potrojne ogrodzenie, kraty itp

    Jak to za komuny, wszystko co wojskowe to tajne, stacjonowały w
    Wędrzynie między innymi jednostki Armii Czerwonej, podobno mieli nawet
    głowice nuklearne. Potem był tam, a może nadal jest Ośrodek Szkolenia
    Poligonowego, i to zdaje się w ich budynkach mieści się teraz ośrodek
    dla imigrantów.

    > -a moze to jakis areszt dla żołnierzy?

    Nie.

    > -czy na szybko dostowali dostepny budynek ... przy pomocy drutu
    > kolczastego ...

    Bingo. Tyle, że budynki były przewidziane na jakieś 200 osób, a siedzi
    ich tam obecnie od 600 do 700, w zależności od potrzeb.

  • 3. Data: 2021-11-26 17:52:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 17:44:32 +0100, nadir wrote:
    ews-bunt-w-osrodku-dla-migrantow-mamy-nagranie,nId,5
    670130#crp_state=1

    > Jak to za komuny, wszystko co wojskowe to tajne, stacjonowały w

    Ploty wygladaja na wspolczesne.

> [...]
    > głowice nuklearne. Potem był tam, a może nadal jest Ośrodek Szkolenia
    > Poligonowego, i to zdaje się w ich budynkach mieści się teraz ośrodek

    Od niedawna.

    > Nie.

    > Bingo. Tyle, że budynki były przewidziane na jakieś 200 osób, a siedzi
    > ich tam obecnie od 600 do 700, w zależności od potrzeb.

    Mnie tylko te ploty i kraty interesuja.
    Byly od dawna, czy na szybko zrobione ... bo trzeba pokazac
    imigrantom, co o nich myslimy :-)

    Ale czy nie byloby lepiej gorzej pilnowac, i niech sp* do Niemiec?

    J.

  • 4. Data: 2021-11-26 18:10:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.11.2021 o 17:52, J.F pisze:

    > Od niedawna.

    Że co od niedawna?

    > Mnie tylko te ploty i kraty interesuja.
    > Byly od dawna, czy na szybko zrobione ... bo trzeba pokazac
    > imigrantom, co o nich myslimy :-)

    Fizycznie, to ja tam byłem prawie 30 lat temu, czy tam były jakieś
    płoty, to nie pamiętam. Natomiast Concertina, to wypust ostatnich dwóch
    miesięcy, specjalnie na potrzeby imigrantów.

    > Ale czy nie byloby lepiej gorzej pilnowac, i niech sp* do Niemiec?

    To nic nie da, jak ich Niemcy wyłapią, to i tak odeślą do nas, takie prawo.