  • 1. Data: 2003-12-29 01:07:03
    Temat: Paszport
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Za granicą zaginął mój paszport, wróciłem na tymczasowym, złożyłem wniosek o
    nowy.
    Problem polega na tym, że nie mogę czekać 3-4 tygodnie na wydanie nowego.
    Moja praca (i życie) wymaga wyjazdu już za tydzień.
    Jak i gdzie i z kim i co należy zrobić aby przyspieszyć sprawę?
    Pomijam "darowiznę" (zresztą to chyba w takich sprawach nie wchodzi w grę).
    Nie mam też niestety żadnych koneksji.
    Chodzi mi o urząd w Warszawie.
    Podr.

  • 2. Data: 2003-12-29 14:51:53
    Temat: Re: Paszport
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    Wojewoda, w szczegolnych przypadkach moze wydac szybciej paszport.
    Chyba ze pojdziesz na audiencje do ministra Janika, o tez ma takie
    kompetencje