  • 51. Data: 2005-11-02 17:55:15
    Temat: Re: Pasy - mandat
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dkar95$eme$1@news.dialog.net.pl...

    > W kwestii odpowiedzialności za nie zastosowanie się przez pasażera do
    > obowiązku korzystania z pasów bezpieczeństwa, przepisy stanowią, że .....

    ...już wszyscy zainteresowani od kilku dni to wiedzą. Skup się na czytaniu a nie
    emocjonuj się nadmiernie własną "tfurczością' ;))))
    Jednym słowem-wyskoczyłeś jak Filip z konopii.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 52. Data: 2005-11-02 23:25:56
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jednym słowem-wyskoczyłeś jak Filip z konopii.

    Jak "filip z konopi" ;-) A co do tresci postu Twego przedmowcy... bardzo
    duzo wyjasnia. M. in. dowiedzialem sie, ze z racji zle zszytego cesarskiego
    ciecia moja mama powinna postarac sie o zaswiadczenie, ze nie moze zapinac
    pasow...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 53. Data: 2005-11-03 15:28:40
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Leszek wrote:

    > czego lusterko wsteczne?

    no nawet nie zartuj w ten sposob

    lusterko :), w lusterku to akurat duzo bedziesz widzial

  • 54. Data: 2005-11-03 22:31:23
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > lusterko :), w lusterku to akurat duzo bedziesz widzial

    Słyszałeś o wewnetrznym?