    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parkowanie
    Date: Mon, 23 Oct 2006 12:35:07 +0200

    Sytuacja wyglada tak: na osiedlu ze znakiem "strefa zamieszkania" prz
    wjezdzie jest droga osiedlowa ktora przebiega miedzy dwoma blokami ktore sa
    wlasnoscia dwoch roznych wspolnot mieszkaniowych. Okazalo sie ze 1/3
    szerokosci tej drogi osiedlowej nalezy do jednej ze wspolnot reszta jest
    droga publiczna. Spoleczniaki z tej wspolnoty wymyslili sobie i dostawili na
    swoim trwaniku kilka plytek chodnikowych i wymalowali na tym (plytki + ta
    1/3 drogi) biale prostokaty i wywieslili tabliczke "Parking wspolnoty
    mieszkaniowej takiej i takiej"

    Wszystko wyglado o tak:
    http://img157.imageshack.us/img157/7672/im000314xv2.
    jpg

    I teraz mam pytanko, czy moge parkowac na tych ich niby miejscach, czy maja
    prawo wymalowywac na drodze linie i czy sa jakies przepisy prawne ktore
    sankcjonuja parkowanie w tym miejscu. Wszystko by bylo ok, gdyby goscie w
    kulturalny sposob to zalatwili ale dzis sie wkurzylem bo fecet z morda do
    mnie wylecial ze to jego miejsce bo on za nie placi podatki i mam sie
    wynosic... chociaz typ wogole nie ma samochodu....

    Jesli moge olac ich argumentacje to prosze o jakies przepisy prawne abym
    mial argumenty w dyskusji z tymi spoleczniakami.

    Pozdrawiam
    Jaro