  • Data: 2002-11-07 08:46:29
    Temat: Palenie w miejscu pracy
    Od: "Echo" <9...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!Mam taki - dosyć uciążliwy dla mnie problem.
    Pracuję w służbie zdrowia. W miejscu miojej pracy większość osób intensywnie
    pali papierosy. Jak do tej pory dosyć cierpliwiwe to znosiłem. Jednak jak
    tak dalej pójdzie, tobędzie kiepsko.
    Palą papierosy koledzy w naszej wspólnej dyżurce, na korytarzach, w sali
    telewizyjnej i w innych pomioeszczeniach miejsca pracy. Pali mój kierownik,
    dyrektor, lekarze, pielęgniarki, kierowcy, sanitariusze...
    Nie znam się na prawie, dla tego chciałem prosić o radę:
    co z tym można zrobić?
    Czy istnieją przepisy regulujące palenie papierosów w miejscu pracy - a
    zwłaszcza w tak specyficznym miejscu jakim jest zakład służby zdrowia.

    Pracowałem w kilku miejscach, ale tutaj ten problem jest największy.
    Zwłaszcza, że żadne pomieszczenie nie jest właściwie wolne od dymu.

    Co z tym można zrobić? I jaka metodas będzie najskuteczniejsza? Prawo,
    perswazja czy jeszcze coś innego?

    Z góry dziękuję za pomoc i uwagi.
    Pozdrawiam!
    E.