  • 1. Data: 2013-06-26 13:49:24
    Temat: PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY Od: Plikostrada ???
    Od: t...@g...com

    Takie coś dzisiaj znajduję w swojej skrzynce pocztowej (jak poniżej).
    Proszę powiedzcie co z czymś takim robić?
    P.S. Jakoś pomimo potężnego wytężania umysłu nie przypominam sobie faktu wypełniania
    przeze mnie czegokolwiek na początku tego roku...

    ------------CYTAT-------------
    (adres b...@o...pl zmieniony)
    ---------CYTAT-PONIŻEJ--------

    Szanowna Pani,
    Pomimo otrzymania dwóch wezwań do zapłaty do dnia dzisiejszego nie uiściła Pani
    zaległej opłaty abonamentowej za udostępniony Pakiet Podstawowy usługi Plikostrada,
    którą zamówiła Pani w dniu 19.02.2013 przy użyciu adresu email b...@o...pl

    W związku z powyższym informujemy o konieczności przekazania sprawy Pani zadłużenia
    na drogę postępowania sądowego. Reprezentująca spółkę Smart Tech Connect Ltd.
    kancelaria prawna specjalizująca się w dochodzeniu roszczeń z konsumenckich umów
    elektronicznych, przygotuje i wniesie przeciwko Pani pozew w przedmiocie wydania
    sądowego nakazu zapłaty.

    W przypadku podania w trakcie zamawiania usługi fałszywych danych osobowych,
    kancelaria prawna złoży oficjalne zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa z
    art. 286 kodeksu karnego, zagrożonego karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8
    lat. Organy ścigania prowadzące dochodzenie ustalą dane osobowe abonenta adresu email
    b...@o...pl na podstawie informacji uzyskanych od dostawcy usługi poczty
    elektronicznej oraz dostawcy Internetu ISP dla zabezpieczonych adresów IP.
    Przypominamy, iż w takim wypadku oprócz konsekwencji karnych, zgodnie z § 5. ust. 5.
    zaakceptowanego przez Panią regulaminu usługi, będzie Pani dodatkowo zobowiązana do
    uiszczenia kary umownej w wysokości 200 zł oraz powstałych kosztów sądowych i
    windykacyjnych.

    Niniejszym wyznaczamy Pani ostateczny termin na dobrowolną spłatę zadłużenia
    wynoszący 3 dni robocze od dnia otrzymania tej wiadomości. W przypadku bezskutecznego
    upływu wyznaczonego terminu sprawa zostanie procedowana w trybie natychmiastowym, a
    jej polubowne załatwienie nie będzie już dłużej możliwe.

    Zaległą opłatę abonamentową należy uiścić przelewem bankowym lub dokonując wpłaty na
    poczcie, używając poniższych danych:

    Nazwa odbiorcy: Smart Tech Connect Ltd.
    Adres odbiorcy: P.O. Box 450676, Dubaj, ZEA
    Rachunek bankowy odbiorcy w Polsce: 30 1750 1312 6860 1000 0004 0200
    Tytuł płatności: Opłata za abonament 12 miesięcy - 0004 0200
    Kwota: 96 PLN

  • 2. Data: 2013-06-26 13:57:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-26 13:49, t...@g...com pisze:
    > Proszę powiedzcie co z czymś takim robić?

    Olać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-06-26 14:28:14
    Od: t...@g...com

    On Wednesday, June 26, 2013 1:57:22 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

    > Olać.

    A nie powinna się tym zająć prokuratura?
    Oni pewnie liczą, że z tego miliona adresów (skąd oni je wzięli?!) jakiś procent się
    przelęknie i zapłaci bez szemrania...

  • 4. Data: 2013-06-26 14:29:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-26 14:28, t...@g...com pisze:

    > A nie powinna się tym zająć prokuratura?
    > Oni pewnie liczą, że z tego miliona adresów (skąd oni je wzięli?!) jakiś procent
    się przelęknie i zapłaci bez szemrania...

    Jak komuś nie szkoda czasu...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-06-26 14:34:47
    Od: t...@g...com

    On Wednesday, June 26, 2013 2:29:05 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

    się przelęknie i zapłaci bez szemrania...

    > Jak komuś nie szkoda czasu...

    Prokuraturze szkoda? ;)
    To chyba z urzędu powinni zrobić?

  • 6. Data: 2013-06-26 14:49:09
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-26 13:49, t...@g...com pisze:
    > Takie coś dzisiaj znajduję w swojej skrzynce pocztowej (jak poniżej).
    > Proszę powiedzcie co z czymś takim robić?
    Takie same złodziejstwo, jak Tele2 i związani z nimi "windykatorzy" z
    siedzibami w Luksemburgu.
    Odpisz, że składasz zawiadomienie do prokuratury i do rzecznika praw
    konsumentów, albo olej.
    Warto by było faktycznie napisać do rzecznika (jest w każdym starostwie)
    może tego typu ludzi jest więcej i rzecznik powinien się tym zająć urzędowo.
    Jacek

  • 7. Data: 2013-06-26 15:02:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.06.2013 13:49, t...@g...com pisze:
    > Takie coś dzisiaj znajduję w swojej skrzynce pocztowej (jak poniżej).
    > Proszę powiedzcie co z czymś takim robić?
    [ciach]

    Jak masz wolną chwilę, to złóż zawiadomienie, że taka firma usiłuje od
    ciebie wyłudzić pieniądze usiłując ci wmówić, że coś zamawiałeś.

  • 8. Data: 2013-06-26 15:03:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-26 14:34, t...@g...com pisze:

    się przelęknie i zapłaci bez szemrania...

    > Prokuraturze szkoda? ;)
    > To chyba z urzędu powinni zrobić?

    Temu poszkodowanemu szkoda. Jeździć, zeznawać, potem włóczyć się po
    sądach, choć nie, pewnie do żadnej sprawy by nie doszło, bo łatwiej
    umorzyć, więc tym bardziej strata czasu.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-06-26 15:08:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.06.2013 14:28, t...@g...com pisze:

    > A nie powinna się tym zająć prokuratura?
    > Oni pewnie liczą, że z tego miliona adresów (skąd oni je wzięli?!)
    > jakiś procent się przelęknie i zapłaci bez szemrania...

    Albo ktoś wysłał zamówienie podając twój adres. Swoją drogą to jakiś
    kolejny zafajdany pobieraczek.

    Swoją drogą kiedyś któraś z tych firm od katalogów firmowych rozsyłała
    faktury i wezwania do zapłaty... a jak potem zadawało się im pytanie "a
    kto niby zamawiał coś takiego?" to odpowiadali "ojej, pomyliliśmy się,
    przepraszamy...".

  • 10. Data: 2013-06-27 00:41:22
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Naciągacze jak wiele innych.