  • 1. Data: 2013-06-26 17:15:49
    Temat: Garaż z komórki
    Od: arek <a...@s...tld>

    Mam pytanie. W jaki sposób można przekształcić komórkę (pomieszczenie
    gospodarcze) w garaż?

    Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora
    komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest
    to garaż? Do kogo z tym się udać?

  • 2. Data: 2013-06-26 20:14:27
    Temat: Re: Garaż z komórki
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Może znajdziesz coś w prawie budowlanym:
    USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane :
    Opracowano na podstawie tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z 2011 r. Nr
    32, poz. 159, z 2011 r. Nr 45, poz. 235, Nr 94, poz. 551, Nr 135, poz. 789,
    Nr 142, poz. 829, Nr 185, poz. 1092, Nr 232, poz. 1377, z 2012 r. poz. 472,
    poz. 951, 1256.

    Pozukaj na stronie internetowej sejmu, tam jest baza danyh aktuw prawnyh,
    ściągnij i poczytaj.
    Szukaj po prawo budowlane wg haseł albo po dacie ustawy, albo po dzienniku
    ustaw, jak wolisz

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2013-06-26 22:10:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "arek" <a...@s...tld> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora
    > komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest

    Poszukaj po haśle zmiana przeznaczenia budowli.

  • 4. Data: 2013-06-26 22:40:52
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    >
    > Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora
    > komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest

    nie możesz poprostu garażować?
    musi być gdzieś napisane że to garaż?

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 5. Data: 2013-06-27 08:36:08
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora
    > komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest

    Poszukaj informacji na temat zmiany sposobu użytkowania obiektu z budynku
    gospodarczego na garażowy.
    A zmienić musi bo jak trafi mu się upierdliwy sąsiad i wysypie furę węgla,
    drewna czy innego opału przed wjazdem to co mu zrobi ?? Nic nie zrobi bo
    przed pomieszczeniem gospodarczym można (przecież niczego nie blokuje) a
    przed garażowym nie można bo blokuje wjazd. Poza tym w przypadku remontu
    drogi dojazdowej do działki, na której jest ten budynek w przypadku budynku
    gospodarczego nie muszą ci robić podjazdu (obniżać krawężnika) - bo i po co
    ? a w przypadku garażu już powinni zrobić.