    From: no_name <s...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PROBLEM
    Date: Wed, 13 Apr 2005 22:51:21 +0200

    Witam
    Od jakiegoś czasu mam problem z osobą z mojej rodziny. Człowiek jest
    notowany, karany, odsiedział wyrok, jest alkoholikiem i można tak długo
    wymieniać. Problem był mały dopóki dotyczył tylko mnie i naszej rodziny.
    Pracuję w dużej firmie, gdzie baczną uwagę zwraca się na pracowników.
    Praca jest BARDZO odpowiedzialna i w żaden sposób nie można podpaść.
    Pewnego dnia owa osoba z rodziny postanowiła zrobić kolejne głupstwo.
    Mianowicie zaczęła wypisywać jakieś historie do firmy, w której pracuje.
    Miałem z tego powodu duże problemy, ale cudem udało się wyjść z całej
    sytuacji ponosząc małe konsekwencje. Problem ucichł na jakiś czas.
    Przynajmniej w pracy. Dzisiaj jednak otrzymałem telefon od owej osoby.
    Oczywiście głos zapity jak zawsze a co drugie słowo to wulgaryzm. Osoba
    ta "bardzo mile" dała do zrozumienia, że zamierza powtórzyć swój wyczyn.
    Czyli zainteresować się miejscem mojej pracy. Cała rozmowa była groźbą
    bez dwóch zdań. Osoba dała również do zrozumienia, że zależy jej na
    pieniądzach (nie trudno zgadnąć czyich). Boję się, że tym razem
    zwolnionią mnie z pracy. Boję się iść na policję, gdyż jakiekolwiek
    problemy osobiste wpłyną na stosunki z firmą, w której pracuje.
    Wystarczy, że ktoś się dowie co się dzieje w mojej rodzinie i koniec.
    Jestem między młotem a kowadłem i nie wiem co robić.