    From: "Iza" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PRAWO POWIETRZA :D
    Date: Wed, 27 Apr 2005 14:53:31 +0200

    Witam serdecznie !!!
    Mam takie pytanie a mianowicie mój chłopak jest włascicielem firmy
    dostarczającej internet drogą radiową, jednak jak to często bywa mamy
    konkurencję. Konkurencja to jest bardzo złośliwa i dokucza nam na wszelkie
    możliwe sposoby mimo iż my nie odzywamy się do nich słowem. Ale przejdę do
    sedna. Otóż kiedy mój chłopak przestawia swoje urządzenia na jakiś kanał to
    tamci od razu przestawiają na ten sam - co powoduje większe zakłucenia. Poza
    tym stosują zasadę złośliwej konkurencji i każdemu swojemu klientowi mówią,
    że to że coś nie działa to nasza wina !! Ale to jest bzdura bo my mamy
    wszystkie sprzęty homologowane a oni nadają z mocą w Polsce zabronioną !!
    Poza tym nie muszę mówić że niesłusznie oczerniają firmę i jej dobre imię.
    Moje pytanie to jak można się za nich zabrac najrosądniej ?? Od czego
    należałoby zacząć w takim postępowaniu ?? Istnieje coś takiego jak URTiP
    (Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty) Czy ktoś wie jak działa ten urząd
    ? I jak wygląda jego postępowanie w takich sprawach ??

    Pozdrawiam serdecznie, Iza