  • 1. Data: 2002-03-12 20:54:43
    Temat: PRAWO AUTORSKIE - Kradzież projektu...!!!
    Od: "BK" <k...@r...cn.com.pl>

    Witam!
    Mam taki problem....
    Zaprojektowałem pewnej dużej firmie katalog z ofertą ich wyrobów... Jest on
    dość charakterystyczny i spodobał się ludziom. Niestety teraz widze że pewna
    inna duża firma zrobiła niemal identyczny jak mój (bliźniaczo podobne
    zdjęcia, układ katalogu i rozmieszczenie elementów) - i jest to firma
    produkująca podobne wyroby (podróbki) co mój klient. Doszło do tego że
    zacząto się dopytywać czy jest to jakaś filia. I eraz jest takie pytanie!
    Czy mogę pozwać tę firmę która podrobiła taki katalog do sądu o
    wykorzystanie myśli/projektu (poprostu za plagiat i kradzież!)
    Czy ktoś może wie coś o tym? Od czego zacząć i gdzie się udać/dowiedzieć? I
    czy na katalogu musiało być napisane "wszelkie prawa zastrzeżone"? Bo
    zapomniałem tego umieścić!?

    za wszelką pomoc z góry dziękuję
    z oważaniem:
    BK