  • 1. Data: 2004-12-15 23:34:57
    Temat: POSTĘPOWANIE UPROSZCZONE - SPRZECIW - można powołać w sprzeciwie świadka/świadków ?
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Jak w temacie ... postępowanie uproszczone ... nakaz ... wnoszę
    sprzeciw ... nigdy nie bawiłem się w takie małe kwoty ;) więc nie wiem ...

    Jestem pozwanym.
    Postępowanie uproszczone. Nakaz zapłaty.
    Wnoszę sprzeciw ... Właśnie wypełniam formularz ... wiem jak uzasadnić
    sprzeciw i w ogóle ... acz mam problema ;) Chciałbym powołać świadka,
    a nawet 2 świadków ... gdzie i czy mam ich wymienić w formularzu ?
    WIem gdzie wcisnąć materiał dowodowy ... Czy świadkowie są dowodami ?
    Zeznania tak .. ale czy samego świadka można umieścić w miejscu na
    dowody ? ;)

    Szybka odpowiedź wskazana.
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 2. Data: 2004-12-16 00:45:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpqho4$83o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak w temacie ... postępowanie uproszczone ... nakaz ... wnoszę
    > sprzeciw ... nigdy nie bawiłem się w takie małe kwoty ;) więc nie wiem ...

    Możesz spokojnie powołać świadka.

  • 3. Data: 2004-12-16 00:58:35
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Możesz spokojnie powołać świadka.

    Coś mi sieć dziwnie działa, nie trafiła na grupe moja wiadomosc z
    odpowiedzia na wlasne pytanie ...

    RObercie, dziekuje ;) Chwile wczesniej wlasnie tego sie doczytalem w
    pouczeniu formularza "PISMO ZAWIERAJĄCE WNIOSKI DOWODOWE" ;)

    Mimo wszystko dzięki wielkie.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 4. Data: 2004-12-19 12:49:29
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

> [...]
    > WIem gdzie wcisnąć materiał dowodowy ... Czy świadkowie są dowodami ?
    > Zeznania tak .. ale czy samego świadka można umieścić w miejscu na

    Świadkowie oczywiście nie są dowodami, bo dowodami (a właściwie: środkami
    dowodowymi) są zeznania świadków. I oczywiście możesz wnosić o powołanie
    świadków, w celu złożenia przez nich zeznań na okoliczności, które powinny
    zostać udowodnione.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko