  • Data: 2011-06-16 17:22:03
    Temat: [PORD] - znak P-21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Chciałbym zapytać o następującą sytuację:
    jest ulica, przy której stoją parkometry oraz znaki (pionowe) strefy
    płatnego parkowania. Na części jej długości widnieje jednak znak poziomy
    P-21 - powierzchnia wyłączona, na której stoi zaparkowane auto.
    Za szybą widnieje wezwanie do zapłaty za brak biletu parkingowego.
    Zarządca dróg twierdzi, że parkometry oraz znaki pionowe wskazują na to,
    że cała ulica jest strefą płatnego parkowania i oznakowanie poziome
    niczego tutaj nie zmienia - kwit więc wystawiony jest prawidłowo.
    Właściciel auta upiera się, że oznakowanie poziome uzupełnia pionowe i
    oznacza to mniej więcej tyle, że na części ulicy zatrzymywać się nie
    można (oczywiście gdyby pojawił się mandat za nieprawidłowe parkowanie
    to tematu by nie było).
    Pytanie brzmi kto ma rację.
    Przekopałem PORD, ale nie znalazłem tam żadnej informacji o wyższości
    znaków pionowych nad poziomymi.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,