  • Data: 2008-08-02 09:06:06
    Temat: PORD - wjazd na drogę z zakazem ruchu
    Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie z pozoru głupie, ale sprawa nie daje mi spokoju: pracuję przy
    organizacji imprezy masowej na terenie, do którego prowadzi droga oznaczona
    znakiem "zakaz ruchu wszystkich pojazdów" - bez żadnych dodatkowych
    tabliczek w stylu "nie dotyczy.." . Czy mogę ten znak zignorować, żeby
    dojechać do wspomnianego miejsca w związku z wykonywaniem czynności
    służbowych (samochód oznaczony "ORGANIZATOR", wszyscy jadący mają
    identyfikatory)? Jak to się ma do PORD? Czy jest na to jakaś podstawa
    prawna?

    Pozdrawiam,
    Michał