    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POMOCY !!! POMÓŻCIE
    Date: 19 Apr 2003 18:51:57 +0200

    Moją siostrę i mojego szwagra spotkała tragedia autorstwa prokuratury rejonowej
    w Zgorzelcu!!!!! Zacznę od początku. Moja siostra wraz z mężem prowadzą dwie
    stacje paliw, mają firmę transportową.
    Na początku lipca ubiegłego roku w naszej miejscowości ogłaszała się firma
    która robiła remony budowlane. Zawarli z tymi panami umowę. Firma ta miała
    wykonać remont tarasu. Od początku wydawali się podejrzanymi osobnikami. Mieli
    ok.22-24 lat. Zanim zakończyli prace jednak znikneli z posesji wraz z dwoma
    drogimi rowerami. TO DOPIERO POCZĄTEK NASZEJ TRAGEDII. Rowery te należały do
    córki mojej siostry. Jest to moja siostrzenica. Dziecko jest chore na porażenie
    mózgowe i strasznie przeżyło tą kradzież. Pierwszy odruch mojego szwagra na
    krzywdę dziecka były takie że postanowiliśmy znaleźć złodziei. Widziano te osby
    z tymi rowerami. Wszyscy sąsiedzi wskazywali na tych osobników którzy
    wykonywali u mojej siostry remont tarasu. Szwagier jak już wspomniałem
    postanowił naprawic krzywde dziecka i znaleźć złodziei. Po dwudniowych
    poszukiwaniach znaleźliśmy jednego z nich. On odrazu powiedział że ukradł jego
    kolega który z nim pracował i który był niby domniemanym szefem złodziejskiej
    spółki. Pojechaliśmy więc do tego drugiego dowiedzieć się gdzie rowery. Drugi
    zaś powedział na tego pierwszego, więc postanowiliśmy ich skonfrontować żeby
    powiedzieli prawdę. Doprowadziliśmy do spotkania ze sobą tych dwóch osobników.
    Wyszło na jaw że wspólnie dokonali kradzieży jednak postanowili na drugi dzień
    oddać skradzione rzeczy!!!
    Szwagier więc nie zgłosił tego na Policje mysląc że odzyska rowery.
    PROSZĘ O UWAGĘ !!!!!!
    Złodzieje poszli na Policję i zgłosili PRÓBĘ WYMUSZENIA 3000 zł. !!!!!!!!!
    Mój szwagier od 8,5 miesiąca !!!!!!!! przebywa w Areszcie Śledczym oskarżony o
    próbę wymuszenia 3000 ZŁ !!!!!!!!!!
    ZŁODZIEJE WRAZ Z POLICJĄ I PROKURATURĄ OSKARŻAJĄ PRZYKŁADOWEGO OBYWATELA,
    PRZEDSIĘBIORCĘ ŻE ZAJMOWAŁ SIĘ WYMUSZANIEM HARACZU. KTO JEST ODPOWIEDZIALNY W
    POLSCE ZA NASZ SYSTEM PRAWNY, KTO POWINIEN ODPOWIADAĆ ZA DECYZJE PROKURATURY
    ZGORZELECKIEJ.
    Adwokaci nie każą nam iść do gazety, lub innego śroka przekazu. Mówią że to
    pogorszy sytuację. Moja siostra od 8,5 miesięcy prowadzi sama dwie stacje
    paliw, opiekuje się dzieckiem i jest wykończona psychicznie. Nikt nie potrafi
    nam pomóc. Sprawy są przekładane. Osoby które oskarżyły jej męża dostały
    adwokata z urzędu i są na wolności@!!!!!! a mój szwagier w więzieniu. Odmawia
    się nam wpłacenie kaucjii. Prokuratura nie chce zastosować innego środka
    zapobiegawczego niż areszt!!!!!!! Dlaczego !!!!!!!!
    CZY NASZE PAŃSTWO WCHODZĄCE DO UNI EUROPEJSKIEJ PRODUKUJE NA SIŁĘ PRZESTĘPCÓW,
    KIEDY CI PRAWDZIWI SĄ BEZKARNI>...!!!??????
    CO MAMY ROBIĆ??????? DO KOGO PÓJŚĆ PO POMOC????? GDZIE LOGIKA POCZYNAŃ
    PROKURATURY REJONOWEJ W ZGORZELCU?????
    GDZIE JEST ETYKA ZAWODOWA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, LOGIKA PROWADZONEGO
    ŚLEDZTWA.