  • 1. Data: 2005-10-02 13:06:57
    Temat: POLSAT Cyfrowy - Chamstwo
    Od: "po567" <p...@w...pl>

    jestem abonentem polsatu prawie 4 lata , zawsze placilem z wyprzedzeniem
    faktury , teraz polsat podniósł cene o 5.10 zł do 35 zł za miesiąc, ja
    tego nie wiedziałem lub przeoczyłem i za wrzesień zapłaciłem po starem
    29,90 zł , no i bez żadnych ceregieli polsat zablokawał mi dekeoder , bez
    informacji , telefonu , przypomnienia .
    czy miał prawo tak zrobić ???????????? nawet jak miał to wypadało sie jakiś
    skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z takich
    chamskich usług.

    jacek

  • 2. Data: 2005-10-02 14:00:08
    Temat: Re: POLSAT Cyfrowy - Chamstwo
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > faktury , teraz polsat podniósł cene o 5.10 zł do 35 zł za miesiąc, ja
    > tego nie wiedziałem lub przeoczyłem

    albo widziales, albo nie wiedziales, zdecyduj sie ;)

    powinienes dostac pismo lub informacje o podwyzszeniu abonamentu
    z ew. aneksem do umowy i pilnowac tego przy najblizszej platnosci

    > i za wrzesień zapłaciłem po starem
    > 29,90 zł , no i bez żadnych ceregieli polsat zablokawał mi dekeoder

    no prosze, jak szybko dzialaja, ja w C+ mam czasem saldo ujemne
    na 10 pln i nikt mi nic nie blokuje :)

    > informacji , telefonu , przypomnienia.

    fakt zablokowania jest juz w jakis sposob proba przekazania Ci,
    ze nastapil problem z platnoscia z Twojej strony

    co na to mowi regulamin uslugi? z ktorej opcji korzystasz?

    > czy miał prawo tak zrobić ????????????

    prawdopodobnie tak, co jest w regulaminie?

    > nawet jak miał to wypadało sie jakiś skontaktować i przypomnieć o podwyżce,

    prawdopodobnie nie, co jest w regulaminie?

    teraz rezygnuje całkowicie z takich
    > chamskich usług.

    jak juz bedziesz rezygnowal to sprawdz co na temat rozwiazania umowy
    mowi regulamin, czasem sa dziwne zapisy.

    chyba ze nie dostarzono Ci regulaminu, to wtedy startujez z zupelnie
    innej pozycji.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-10-02 14:01:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "po567" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    A doręczono Ci skutecznie zmianę umowy? Bo jak nie, to po prostu sami
    zerwali jednostronnie umowę z Tobą.

  • 4. Data: 2005-10-02 14:03:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A doręczono Ci skutecznie zmianę umowy? Bo jak nie, to po prostu sami
    > zerwali jednostronnie umowę z Tobą.

    A jak to bylo jakis czas temu z idea(a moze plusem?), ktory za doreczone
    uznawal zmiany regulaminu wyslane poczta zwykla? Ktos wystapil przeciwko
    nim do sadu?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-10-02 14:08:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "po567" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy miał prawo tak zrobić ????????????

    A co jest napisane w umowie?

    > teraz rezygnuje całkowicie z takich chamskich usług.

    Masz prawo.

  • 6. Data: 2005-10-02 14:41:36
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

> [...]
    > jakiś
    > skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z

    witam,
    no Jacku to nie tak
    napewno dostałeś pismo wraz z kolejnymi rachunkami - ja tak dostałem
    ponadto jeśli nie uregulowałeś należności, to te dekodery są tak upierdliwe,
    że przez jakiś czas wyświetlają na ekranie telewizora informację o braku
    należności - trzeba wcisnąc "OK' na dekoderze, żeby ją schować. Wyjaśniam -
    nie pracuję w Polsacie, po prosru przerabiałem to na sobie.

    pzdr
    Mirek

  • 7. Data: 2005-10-02 17:42:19
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Mirek napisał(a):

    > witam,
    > no Jacku to nie tak
    > napewno dostałeś pismo wraz z kolejnymi rachunkami

    Skoro zapłacił po staremu, to można domniemać, że nie dostał :-)
    Skoro nie dostał, to nie została skutecznie doręczona informacja o
    zmianie płatności.

    MAc

  • 8. Data: 2005-10-02 18:02:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jak to było jakiś czas temu z idea(a może plusem?), który za
    doręczone
    > uznawał zmiany regulaminu wysłane poczta zwykła? Ktoś wystąpił
    przeciwko
    > nim do sadu?

    No na grupach było sodo osób, które wygrały. PLUS się odgrażał karami.

  • 9. Data: 2005-10-02 18:57:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Skoro zapłacił po staremu, to można domniemać, że nie dostał :-)
    > Skoro nie dostał, to nie została skutecznie doręczona informacja o
    > zmianie płatności.

    przeciez napisal wyraznie ze sam nie wie czy dostal, czy nie :)
    zaloze sie ze dostal, tylko zapomnial - i jest wzburzony ze
    mu odcieli.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2005-10-02 22:28:22
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    rezist.com napisał(a):

    > przeciez napisal wyraznie ze sam nie wie czy dostal, czy nie :)
    > zaloze sie ze dostal, tylko zapomnial - i jest wzburzony ze
    > mu odcieli.

    Nie zakładaj się. Polsat posługując się przesyłką zwykłą nie ma dowodu
    doręczenia zmiany w cenniku w związku z tym zmiana nie obowiązuje.
    C+ robiła kiedyś taką sztuczkę, że zmiany w regulaminie dostarczała
    razem z rachunkiem i fakt zapłacenia rachunku był dowodem na otrzymanie
    dokumentu o zmianach :-)

    BTW - to polsat wysyłając rachunki nie drukuje na nich kwoty?

    MAc