    From: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Date: Wed, 24 Jun 2009 17:26:03 +0200

    Witam. Mam taką sytuację...

    Mam podpisane 2 umowy na 2 dekodery na czas nieokreślony. W sierpniu
    przyszły mi nowe karty, oraz info aby do dnia jakiegoś tam zmienić karty
    oraz ze po tym dniu stare karty zostaną wyłączone. Tak się stało, stare
    karty zostały wyłączone. Włożyłem nowe karty, postąpiłem zgodnie z
    instrukcją ale karty nie zadziałały. Ani na jednym ani na drugim
    dekoderze. Zgłosiłem problem do boku, koleś powiedział że za 2 godz
    będzie wsio OK. Niestety, nie było, na drugi dzień zgłosiłem problem
    ponownie i usłyszałem tę samą informację że za jakiś czas będzie OK.
    Niestety nie było. Zgłosiłem po raz kolejny, powiedziano mi że
    faktycznie karty nie są aktywne i że zaraz będzie OK. Niestety nie
    było... darowałem sobie dzwonienie na jakiś czas, pomyślałem że trzeba
    poczekać.

    Jakoś w lutym przyszło mi pisemko że zalegam z abonamentem od września
    do lutego. Oczywiście tego abonamentu nie płaciłem bo POLSAT mi nie
    działał. Zadzwoniłem do BOK aby to wyjaśnić. Kobieta powiedziała że
    karty faktycznie są nie aktywne i nie wie o co chodzi.
    Napisałem więc pisemko z całym wyjaśnieniem oraz rezygnacje z usług
    (wiem wiem, powinienem ją wysłac we wrześniu ale ja chcialem korzystac z
    usług, nie chcialem rezygnowac)

    Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.

    W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o
    uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa
    zostanie rozwiazana w czerwcu...

    Czy jest na to jakas rada aby nie płacic za ten okres w ktorym nie
    korzystałem z POLSATU??

    pozdr