eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam (moje pytania na końcu) › [PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam
  • Data: 2017-07-30 12:18:49
    Temat: [PODSUMOWANIE] Zawiadomienie o otwarciu testamentu i nabyciu spadku, poświadczenie nieprawdy we wniosku... i takie tam
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    Podsumowując wątek:
    1. Na dzień dzisiejszy niczego nie dziedziczę (nie minęło 6 miesięcy od
    dnia dowiedzenia się o spadku)
    2. Na rozprawie mogę zawnioskować o przyjęcie spadku z dobrodziejstwem
    inwentarza lub odrzucenie spadku. W dniu rozprawy nadal nie minie 6
    miesięcy od dnia dowiedzenia się o spadku.
    3. Odrzucenie spadku zamyka dla mnie sprawę definitywnie i niech tam się
    dzielą i sądzą:))

    Wszystko się zgadza, czy jakieś uwagi?

    --
    t0maszek