  • 1. Data: 2007-10-04 22:01:31
    Temat: PL przysyła mi coś przed wyborami
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    r...@p...pl
    z powyzszego adresu przysłano mi poniższe wypociny. Moze ktoś chce do niego
    napisać to bardzo proszę się przyłączyć. Jak mam tylko jeden adres domowy i
    jeden służbowy ;-)

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie prosze o przyczytanie zalaczonej informacji, ktora
    dotyczy ukladu Okraglego Stolu jako istoty programu LiD. Najwazniejsze sa
    linki do oryginalnych zdjec z obrad w Magdalence, ktore nie byly nigdy
    publikowane w Polsce. Inny istotny link jest do oryginalnej legitymacji
    Aleksnadra KWASNIEWSKIEGO z przeszkolenia w MGiMO, ktora Wikipedia okresla
    jak glowne miejsce szkolenia kadr KGB i GRU. Mozna bylo ukonczyc MGiMO z
    dobrymi ocenami jak Kwasniewski tylko po zrekrutowaniu do jednej z
    sowieckich sluzb specjanych. Informacje te zostaly zamieszczone na stronach
    internetowych Polonii.

    Zalacznik jest w skompresowanym formacie Microsoft Word. Nie
    zawiera on zadnego wirusa. Jego otworzenie nie stanowi zadnego zagrozenia
    dla ustawienia komputera.

    Z góry przepraszam, ze nie podaje mojego pelnego imienia i
    nazwiska. Chodzi przede wszystkim o rady dotyczace anonimowego wysylania
    emailów. To stanie sie oczywiste po zapoznaniu sie z tymi poradami.
    Wazniejsze jest to, aby pierwsi i nastepni odbiorcy informacji mieli
    mozliwosci zapoznania sie tylko z faktami podanymi w zalaczniku, porównania
    ich ze swoimi wiadomosciami, dokonania surowej oceny nowych informacji do
    zapoznania sie, dojscia do wlasnych wniosków i podjecia decyzji o tym czy,
    co i jak robic. Liczy sie tylko dobro Polaków i Polski.

    Z powazaniem i pozdrowieniami.

    PRZAKAZ DALEJ.

  • 2. Data: 2007-10-05 19:44:34
    Temat: Re: PL przysyła mi coś przed wyborami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    I przekazałeś dalej, zamiast usunąć SPAM i zablokować nadawcę. :-)