  • 11. Data: 2003-01-03 13:43:13
    Temat: Odp: co napisac w odwolaniu ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik gregoo <g...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av42v0$v9d$...@s...silesia.pik-net.pl...

    a co :-) adwokat nie ma watpliwosci:-)

    > Bron Boze, w zyciu tak nie pomyslalem, przepraszam, ale uzylem zlego
    > sformulowania, nie znam jezyka prawniczego, a chcialem napisac odwolanie

    to nie ty pisałes ,ze jestes prawnikiem ?

    :-) Sandra

  • 12. Data: 2003-01-03 13:44:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av42gm$lvi$...@t...icpnet.pl...

    > Głównie tak.Uważasz inaczej?

    > A po co się oszukiwać;))

    adwokat sie nie oszukuje :-) nie zarobilby na chlebus :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-03 13:44:59
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do

    > tak mi się wydaje, ze zasady etyki nie są po to, żeby je łamać.
    > poza tym często "ubarwianie i ściemnianie" może być przestępstwem.

    :-) u adwokata? raczej nie :-) nie będzie to przestępstwem:P

    Sandra

  • 14. Data: 2003-01-03 13:55:39
    Temat: Re: co napisac w odwolaniu ?
    Od: "gregoo" <g...@N...poczta.fm>

    > Użytkownik gregoo <g...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:av42v0$v9d$...@s...silesia.pik-net.pl...
    >
    > a co :-) adwokat nie ma watpliwosci:-)

    > to nie ty pisałes ,ze jestes prawnikiem ?

    No jak bym byl prawnikiem to bym takich prosb nie kierowal na grupe
    gregoo

  • 15. Data: 2003-01-03 14:49:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > owszem uważam inaczej i pracuję inaczej

    a jak wyniki?

> [...]
    >
    > tak mi się wydaje, ze zasady etyki nie są po to, żeby je łamać.
    > poza tym często "ubarwianie i ściemnianie" może być przestępstwem.

    o jakich zasadach etyki mówisz? i dlaczego uważasz, że ubarwianie może
    być przestępstwem?

    KG

  • 16. Data: 2003-01-03 14:53:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > o jakich zasadach etyki mówisz? i dlaczego uważasz, że ubarwianie może
    > być przestępstwem?

    niekiedy kwieciste ble ble adwokata wyciska łzy na sali

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-03 15:16:36
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > niekiedy kwieciste ble ble adwokata wyciska łzy na sali

    a jakie nagłe zainteresowanie sądu aktami wzbudza :)

    KG

  • 18. Data: 2003-01-06 07:12:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > owszem uważam inaczej i pracuję inaczej
    :
    : a jak wyniki?

    da się przeżyć :)

    : o jakich zasadach etyki mówisz?

    adwokatów i radców prawnych

    : i dlaczego uważasz, że ubarwianie może być przestępstwem?

    mam na mysli to które jest :)

    : KG
    :