  • 1. Data: 2004-09-17 16:44:32
    Temat: PILNE PYTANIE
    Od: "Kontrak" <k...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie obowiązku odbycia służby wojskowej. Studiowałem 4 lata
    na róznych uczelniach wyższych, a teraz chciałbym zacząć nauke w studium
    policealnym.Niestety kiedy byłem w takowym powiedziano mi że ich dokument
    wysyłany do WKU, może mnie nie dotyczyć bo skończyłem 23 lata. W innych tego
    typu placówkach przekonywano mnie że u nich jest inaczej, ale nie chciałbym
    nagle w trakcie nauki zostać wezwany do wojska. A więc jak to jest zależnie
    od konkretnej szkoły, czy żadne studium policealne nie może mnie zwolnić od
    służby na czas nauki z powodu mojego wieku? Może ktoś wie gdzie mogę znaleźć
    przepisy, które o tym mówią. Z góry wielkie dzięki, i przepraszam jeśli NTG.
    KonTRak