  • From: "Mis" <k...@b...no-spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo przy spadku
    Date: Wed, 22 Sep 2004 22:22:50 +0200

    Witam wszystkich i proszę o poradę, czy można jeszcze coś z tym zrobić:
    kilka tygodni temu zmarł dziadek (ojciec mojej mamy). Moja mama ma dwóch
    braci, jeden mieszkał razem z dziadkiem w domie jednorodzinnym i na niego
    bylo przepisane polowa tego domu druga połowę dziadek sobie zostawił, drugi
    brat i moja mama w osobnych mieszkaniach. 3 lata temu Dziadek odręcznie
    napisał testament (ale nie był poświadczony notarialnie), że swoją połowę
    domu otrzymuje moja mama czyli Jego córka, drugi brat wczesniej otrzymal
    dofinansowanie do wlasnosciowego mieszkania. Rok później dziadek zachorował
    na Alzheimera. No i po śmierci dziadka co bylo kilko tygodni temu, matka
    zaniosła testament do sądu. W pewnym momencie odezwal sie brat matki ten co
    ma tą jedną połowę budynku, ze po co ona to zaniosla, skoro dziadek zrobil
    darowizne swojej połowy na nich w rok pozniej po napisaniu testamentu ktory
    dostala moja mama i zrobili to z notariuszem, okazalo sie tez ze to bylo juz
    w czasie choroby dziadka, i od 2 lat oni sa wlascicielami całej posesji!
    Pomozcie mi! Co to sa za ludzie zeby takie swinstwo zrobic wlasnej
    siostrze?? Czy jest jakas szansa zeby podwazyc ta darowizne?? Help!!

    Pozdrawiam
    Mis_p